• organizarea contabilității în partidă simplă cu ajutorul mijloacelor informatice;
  • gestionarea bunurilor materiale și fondurilor bănești;
  • întocmirea listelor lunare de plată și afișarea acestora;
  • încasarea, în locul pus la dispoziție de către asociație a cotelor de contribuție a proprietarilor la cheltuielile curente ale asociației precum și a altor venituri cuvenite Asociației;
  • calcularea și încasarea penalizărilor conform Legii 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari și a sistemului aprobat de adunarea generală;
  • calcularea și încasarea penalizărilor conform Legii 196/2018 privind înființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari, și a sistemului aprobat de adunarea generală;
  • întocmirea și păstrarea evidențelor contabile și a registrelor asociației de proprietari conform Anexei 2 a Ordinului Ministrului Economiei și Finanțelor nr. 1969/19.11.2007 referitoare la Reglementârile contabile privind organizarea și conducerea contabilității în partidă simplă de către persoanele juridice fără scop patrimonial;
  • întocmirea și depunerea, semestrial, a situației elementelor de activ și pasiv ale asociației la Primăria de sector, conform Legii nr196/2018;
  • întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale necesare la Administrația financiară de care aparține beneficiarul;
  • întocmirea și depunerea declarațiilor privind contribuțiile la asigurările sociale pentru remunerațiile personalului angajat;
  • plata impozitului și contribuțiilor datorate de asociația de proprietari pentru remunerațiile personalului angajat;
  • prezentarea, la solicitarea comitetului executiv a rapoartelor sau a documentelor necesare unor verificări financiar-contabile a asociației de proprietari;
  • întocmirea și prezentarea anuală, în adunarea generală a asociației de proprietari, a raportului privind administrarea condominiului pentru anul precedent.